U bent niet tevreden

Onze medewerkers zetten zich dagelijks in voor huurders en woningzoekenden. Ondanks hun inzet kan het voorkomen dat u niet tevreden bent. U kunt dan een klacht indienen bij Woonkracht10. Er zijn verschillende soorten klachten:

Reparatieverzoek
Een reparatieverzoek is een gebrek of een storing aan uw woning of woongebouw. Heeft u een reparatieverzoek? Onze vaklieden komen graag bij u langs om dit te verhelpen. In het klantportaal kunt u direct een reparatieverzoek indienen. Via de online agenda plant u de afspraak op een zelfgekozen moment in.

Klacht over Woonkracht10
Bent u niet tevreden over de inzet van onze medewerkers of aannemers, dan horen wij dat graag. U kunt hierbij denken aan een afspraak die wij niet zijn nagekomen of onderhoud dat niet naar tevredenheid is uitgevoerd. In het klantportaal kunt u direct uw klacht melden.

Overlast melden
Heeft u een probleem met uw buren en komt u er samen niet uit? Schakel dan Buurtbemiddeling in. Buurtbemiddeling is onpartijdig en geeft geen oordeel. Neem dan contact op met de co√∂rdinator, telefoon (078) 750 89 69 of via e-mail buurtbemiddelingmeedrechtstedennl Als u niet de enige bent die de overlast ervaart, dan vragen wij u een melding van overlast te maken.

lettergrootte